2012/09/12

Pink jumpsuit

Tyle gadania o tym, że kwiaty nie są w moim stylu, że ja to głownie czerń, biel i ćwieki;), a wychodzi jednak na to, że są. Dzisiaj kolejny strój mocno kwiatowy, na dodatek w kolorze słodkiego różu. Mam nadzieję, że udało mi się zdjąć nieco tej słodyczy za pomocą koszuli z ciemnego denimu i butów na grubej słomianej podeszwie. Zwracam uwagę na boskie kolczyki, które udało mi się wyjątkowo korzystnie wylicytować. Zdjęcia były robione baaardzo daaaawno temu, bo mniej więcej w maju, kiedy nie było mi jeszcze tak bardzo letnio (ale jak widać pragnęłam lata, bo torba i kombinezon to w sumie rzeczy plażowe:). Niestety teraz jest mi coraz bardziej jesiennie, ale o tym innym razem...

Róż może być zresztą mocno rockowy, co udowadnia PJ Harvey na zdjęciu poniżej:


Tymczasem moja "jeziorowa" wersja;):













pics by Robert

jumpsuit River Island // shoes allegro // denim shirt Zara // bag Accessorize // earrings allegro // ring Swarovski

Brak komentarzy: