2012/09/12

Galaxy in Toruń

Rozochociłam się:) a raczej nadrabiam zaległości. W drugim dzisiejszym poście wrzucam kilka zdjęć ze spaceru po Toruniu. Bardzo fajne miasto! Ceny na starówce też zdecydowanie przyjemniejsze niż w innych tego typu miejscach. Za pysznego naleśnika ze szpinakiem, czosnkiem, jajkiem i serem (mniam!) zjedzonego w przyjemnym ogródku pod samym ratuszem zapłaciłam nie więcej niż 13 zł, a zaspokoił mój głód co najmniej do wieczora. Tak więc tym bardziej polecam. Byłam tu już kiedyś, wiele wiele lat temu, kiedy jeszcze nosiłam bardzo krótkie włosy i byłam płaska, i przez to często mylona z chłopakiem:) I może to śmieszne, ale pamiętam w co byłam ubrana (to pewnie przez papierowe zdjęcia, które w przeciwieństwie do tych na kompie, się ogląda) - męski niebieski t-shirt Fruit of the Loom sięgający za pupę, jeansowe spodenki których nie było dzięki temu widać i adidasy (choć były z Pumy;). Tak więc w sumie, poza fryzurą i dodatkowymi kilogramami tu i ówdzie, to niewiele się zmieniło:D Zdjęcia (nie)stety nie wrzucę, bo nie mam go przy sobie, stare papierowe fotki leżą w szafce daleko stąd...
Na spacerze wiadomo - wygoda przede wszystkim. A więc opatrzone na blogach, ale nie na ulicy galaxy leginsy, biała tunika, którą już tu gdzieś kiedyś pokazywałam, superwygodne gumowe klapki i wielka torba, do której mogłam wrzucić wszystkie absolutnie zbędne na spacerze rzeczy;)
Podsumowując - dzisiaj na blogu ostra promocja Torunia, Ray Bana, Sphinxa, naleśnikarni i paru innych, chociaż nawet na wieżę nie udało nam się wejść za free;)
















Tak, wiem, że naleśnik jest zbyt mocno nadgryziony, ale trochę za późno przypomniałam sobie, że jako modowa blogerka powinnam pokazywać nie tylko stylizacje modowe, ale także żywieniowe, wybaczcie;)
Tak, to był żart.

Tutaj wyjątkowo fajna scenka. A pan grał pięknie przez cały czas naszego spaceru, a spacer bynajmniej nie był krótki.


Golden eye


Zakochane parówki:) ???

 pics by me and Robert

 leggings Brzozowska // tunic H&M // flip-flops Adidas // bag Batycki // watch Armani // necklace allegro // bracelet H&M // ring Swarovski // sunglasses Forrest&Bob




Brak komentarzy: