2013/06/30

Maybe like in the 70's?

Był to post na pewien konkurs, ale skoro nie przeszłam do kolejnego etapu, to postanowiłam zmienić treść na neutralną, zwłaszcza, że tekst był trochę pretensjonalny:)
Ostatnio częściej ubieram się w stylu boho, hippie, który kiedyś wprost uwielbiałam. Wcześniej uległam kolorom, ale mam już pewien przesyt. Na pewno na blogu więcej będzie teraz kolorów ziemi, barw neutralnych i czerni. A na wiosnę znowu zatęsknię za mocą kolorów!
Do długiej tuniki, która spokojnie mogłaby robić za krótką sukienkę, gdyby tylko nie była tak niepoprawnie prześwitująca dorzuciłam niewidoczne, ale jednocześnie zapewniające, że nic więcej również nie będzie widoczne, spodenki. Spodenki kupione przed 18. urodzinami w Krakowie za całe 9 zł. Nie pytajcie mnie więc, kiedy to było. Daaawno:) Tunika spodobała mi się od razu, gdy zobaczyłam ją na stronie RI. Rozszerzane rękawy, warstwy, lekki materiał, tasiemki i bardzo ciekawy koronkowy tył. Ideał! Jeszcze tylko sandały, by dodać sobie wzrostu i złote dodatki. Mnie się bardzo podoba, a Wam?



























pics by Marta


blouse River Island // sandals Blink // shorts Terranova // pendant Dyrberg Kern // bracelet New Look // bag nn

6 komentarzy:

Hummingbird Girl pisze...

Wyglądasz prześlicznie, tak zalotnie i romantycznie!!! Uwielbiam jak się uśmiechasz, dodaje Ci to blasku :) Sukienka jest śliczna, buciki też, a torebeczka przeurocza :) Powodzenia w konkursie

Fey pisze...

:*
W konkursie się nie udało. A co do sukienki, to właśnie sama nie wiem czym ona jest - długość ok, ale trochę zbyt przezroczysta, mimo 2 warstw, na stronie RI była jako bluzka:) Więc dodałam spodenki.

Anonimowy pisze...

Piękna sesja!!!wyglądasz olśniewająco!Sukienka/tunika jest plastyczna,roztańczona,po prostu pozuje na równi z modelką:) pudrowy róż sandałków dodaje smaczku tej stylizacji.Prostota koloru i bogactwo formy przeplecione promieniami letniego słońca. Gratulacje!

Fey pisze...

Tunika rzeczywiście jest bardzo fotogeniczna. Dziękuję za miłe słowa!

bea pisze...

Na zdjęciach w piaskownicy tez masz spodenki?:P
Bardzo erotycznie to wygląda:)

Fey pisze...

Też są:) Wszędzie są. Właśnie słyszałam kilka opinii, że ZA bardzo. Ale podobają mi się te zdjęcia i nie mogłam się powstrzymać, by ich nie dodać ;)