2013/06/13

Malta - part IV, La Valetta

Goły brzuch? Odkryty pępek? Na wakacjach, tak daleeeeeko od domu mam na to odwagę. Jak widać granice mojego ekshibicjonizmu płynnie przesuwają się - zdjęcia znalazły się na blogu:)

Naked belly? Uncovered navel? During holidays, so faaaar from home, I plucked up courage. As you can see, I've been pushing back the frontiers of my exhibitionism - the pics are here:)











pics by Robert

sweatshirt Brzozowska // shorts New Yorker // sneakers Keds // top River Island // clutch Mango outlet // necklace Mango // bracelet Cropp // watch Emporio Armani

2 komentarze:

Estella pisze...

Stylizacje genialne, modelka przeurocza , sceneria wyszukana, czego chciec więcej? Bardzo gratuluje tak dobrego bloga, czyta się go z przyjemnością i entuzjazmem ....jedyny minus - za mało!!! po lekturze bloga odczuwam niedosyt i chciałabym widzieć więcej, "zaczytać" się i" zaoglądać"
Jestem Twoją fanką ! i kibicuję śledząc na bieżąco!!!!

Fey pisze...

:))) Estello, bardzo miło to czytać. Komentarzy na moim blogu raczej niewiele, więc cieszy mnie każda pozytywna reakcja. Co do "zarzutu" - trudno nieraz mnie znaleźć czas, nie mówiąc już o drugiej osobie, która zechce spełniać się w roli fotografa. Jeszcze nie jestem w pełni zadowolona z charakteru bloga, ze zdjęć, wiem, ile jeszcze przede mną. Nie zawsze zamieszczam to, co rzeczywiście mnie satysfakcjonuje. Ale jak napisałam - WIEM, czyli mam cel przed oczami:) A przy okazji dobrze się bawię:)