2013/06/18

Crochet crop top

Wykonany ręcznie koronkowy top przywieziony dla mnie z Tajlandii, to prezent od dwóch bliskich mi osób. Jak widać wiedzą co mi się podoba - dziękuję! Zdjęcia nie są najświeższe, a pochodzą z okresu, gdy stęskniona za ciepłem i słońcem miałam duże ciśnienie na kolory. W związku z powyższym spod koronki przebija mocnofioletowy stanik, a biodra opina koralowa spódnica. Do kompletu ukochane żółte szpilki, w których będę chodzić do zdarcia. To jeden z tych zakupów, które cieszą najbardziej - skórzane buty za 49 zł. Gdy je kupowałam królowały megaplatformy, taki fason był wręcz niemodny. Ale ja i tak go nosiłam, wychodząc z założenia, że po pierwsze klasyka nie ulega przedawnieniu, a po drugie to zwyczajnie mi się podobają. A teraz należą do najmodniejszych butów sezonu, zarówno ze względu na fason, jak i kolor.
No i te fuksjowe usta...











pics by Marta

heels Mango outlet // skirt River Island // top gift from Thailand // bra La Senza

5 komentarzy:

Hummingbird Girl pisze...

Jak ty pięknie wyglądasz !!! Podoba mi się bardzo Twój pomysł na udany dzień. Różowa spódnica jest po prostu Śliczna, a bluzeczka dodaje elegancjii i szyku !!! Pozdrawiam Cię ciepluteńko !!

Fey pisze...

:))) XOXO!

Hummingbird Girl pisze...

I te neonowe szpilki !!!

Marti:* pisze...

Zestaw idealny! A zdjęcia piękne!♥

Fey pisze...

Dzięki Marti!