2012/08/03

Acid summer

Stwierdziłam, że przynajmniej na razie nie będę pisać za dużo, bo po 1) na razie nie wiem do kogo:) 2) po co pisać oczywiste oczywistości?:) Koszulkę wyszperałam w dziale męskim już prawie 2 lata temu. Wydaje mi się, że męskie koszulki mają zdecydowanie bardziej pomysłowe nadruki niż damskie. A często wcale nie bardziej męskie, co widać na załączonym obrazku:) Buty to też nienajświeższy nabytek, ale zdarza mi się wyczuwać trendy z wyprzedzeniem (powracający szpic plus modny kolor, a kupione 3 lata temu w outlecie za całe 49 zł!). A przy tym są skórzane i baaardzo wygodne. Bardzo satysfakcjonujący zakup:) Kopertówka? Nie udaje - wygląda tanio i tania była, ale nie znalazłam w szafie niczego lepszego, a kolor mi się wyjątkowo podoba.




 

 




pics by Karolina

kamizelka/ waistcoat - Zara // koszulka/ t-shirt - Zara Man // spodenki/ shorts - Zara // buty/ heels - Mango // torebka/ clutch - Primark // bransoletki/ bracelets - H&M and my work:) // pierścionek/ ring - Swarovski // kolczyki/ earrings - noname painted silver, bought about 15 years ago:)

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

fajne zestawienie kolorow. i te kreski w kolorze szpilek i spodenek :)