2013/05/14

Trzymaj Fashion - mint and coral



Nie było lekko! Na wymyślenie stylizacji i przygotowanie się do sesji miałam tylko kilka dni, z czego wolny tak naprawdę jeden. Na dodatek pogoda była mocno kapryśna i bałam się, że zacznie padać, a deszcz zniszczy cały misterny plan. Na szczęście tak się nie stało i chociaż w promieniach słońca efekt na pewno byłby jeszcze bardziej kolorowy i wiosenny, nie mogę narzekać.
Na pomysł stroju wpadłam dosyć szybko - prawie wszystko miałam w domu, nawet kolorowe szpilki, kupione w promocji za całe 59 zł. Ale dalej nie było już tak prosto, bowiem jako idealne uzupełnienie stylizacji wymyśliłam sobie różowy skuter. Ale gdzie znaleźć taki retro model i to w takim kolorze? Szanse na kolejne przypadkowe spotkanie z idealnym rekwizytem były znikome, a czas płynął. Pomyślałam więc, że najprościej będzie go sobie... narysować:) W końcu gdy byłam dzieckiem, czekałam z utęsknieniem na ciepłe dni właśnie dlatego, że po długiej zimie znowu można było spędzać całe dnie na dworze i m.in. bezkarnie obmalowywać chodniki kredą. Wspaniałe, beztroskie i pełne radości czasy.
W moim odczuciu sesja jest właśnie taka - infantylna, ale i sexy (chociaż słyszałam, że skarpetki do takich butów temu przeczą;). Strój jest spójny dzięki powtarzalności właściwie tylko 2 kolorów - mięty oraz koralowego. W orzeźwiającym kolorze jest więc top, torebka, skarpetki, pasek i paznokcie (zrobiłam na nich bladoróżowe kropki, ale aparat słabo je uchwycił). W koralu zaś spódnica, a nawet stanik. Całość łączy jedwabny szalik w obu kolorach, a także szpilki i soutache'owe kolczyki. 
Zadanie konkursowe polegało na przygotowaniu "radosnej, wiosennej stylizacji, która doda światu barw". Zinterpretowałam to dość dosłownie i ubrana w barwny strój, sama dodałam barw szaremu, brzydkiemu murowi. Efekt oceńcie sami na stronie konkursowej.

Wsłuchujcie się mocno w refren poniższego kawałka!:) "Give me one more chance, give me one more chance...";)





It wasn’t easy! I had only a few days to prepare for the photo session, and in fact only one really free. The weather wasn’t nice either and I was worrying that it would rain, and the elaborate plan would be damaged. Luckily, it didn't happen and despite the fact that in the sun the effects would have been much more spring and colorful I can’t complain at all.
The ideas for the outfit came up to me really fast – I had all the things I needed at home. Yet, the only problem was a pink scooter that would be the perfect completion to my outfit. Where should I find a vintage scooter and, to make things worse, in pink colour? The chances for another accidental encounter and finding the right requisite were pretty slim, and the time was passing by. So the easiest way was to... conjure it with some chalk, just making a picture:) I remember the time when I was a kid and couldn't wait the summer days, just because after the long winter one could spend all days outside, colouring the pavements with chalk. Those were the days, lighthearted and joyful...
I get the impression that this session is exactly like this – infantile, but at the same time sexy (though I heard that the combination of heels and socks is just the opposite ;) What makes this outfit coherent is the consistent and repetitive juxtaposition of 2 colours – mint and coral. The refreshing minty colour appears on top, heels, earrings, handbag, belt, socks and nails ( the damask dots are barely visible, the camera didn't catch it so well ). The coral skirt, stripes on shoes and the coral bra complement the outfit. The silk scarf, combining both colours, is the linking element.
My task was to prepare “a happy spring outfit which would add some colour to the world.” I interpreted it literally and, wearing a colourful outfit, added some colour to this grey and ugly wall. Have a look at the results and vote here.


Listen attentively to the chorus of the enclosed piece!:) "Give me one more chance, give me one more chance...";)







 

 


  
 






 

 
 pics by Marta, edited by me

skirt, bracelet River Island // top New Yorker // silk scarf Zara // heels Deichmann // belt Reserved // clutch Stradivarius // socks H&M // earrings Allegro.pl // watch Emporio Armani







13 komentarzy:

Wrzos pisze...

Kiedy zobaczyłam tę stylizację na stronie konkursowej allegro, czułam, że na nią zagłosuję, ale dla pewności obejrzałam resztę zestawów. Jako jedyna zachowałaś niewymuszony wdzięk, charyzmę i minimalizm kolorów, który bardzo mnie urzekł. Życzę powodzenia w konkursie. :)

Fey pisze...

:))) Baaardzo się cieszę! Po pierwsze - ze słów uznania dla tego, co zrobiłam. A po drugie - dziękuję Ci za pierwszy komentarz:)

Anonimowy pisze...

Fantastyczna stylizacja!przywodzi na myśl orzeźwiający malinowy sorbet z dodatkiem mięty.Oszczędność koloru, bogactwo dodatków, odważne zestawienie poszczególnych elementów.Skuter i bańki mydlane doskonale wpisują się w stylistykę. Brawo Bis!!!

Anonimowy pisze...

Bardzo mi sie podoba styl, w ktorym piszesz, abstrahujac od swietnego doboru kolorow w stroju! Angielski tez - pierwsza klasa. Trzymam kciuki ! :)

Fey pisze...

Miło, miło, łechtacie moje ego i to naprawdę baaardzo przyjemne:D Dzięki!

Unknown pisze...

Jak zobaczyłam stylizację na stronie konkursowej pomyślałam, że ta z I-go etapu bardziej mi się podobała. Jednak po przyjrzeniu się bliżej postanowiłam dać 5 gwiazdek, bo jest interesująca i lekka. Bańki, kredki i skuter - super pomysł. Liczę, że w kolejnym etapie będziesz obecna:)

Joanna Julia { Fashion4Ever.pl } pisze...

Genialne buty!
Pozdrawiam.
A wolnej chwili zapraszam w moje skromne progi!

Fey pisze...

:))) Dzięki Dziewczyny. Już jutro w nocy zobaczymy, czy będę mieć szansę przedłużyć tę kreatywną zabawę.

FaSHcinated pisze...

Pastele <3 Pięknie i kobieco.

Jeśli ktoś chciałby zobaczyć propozycję stroju na kapryśną wiosnę i przy okazji odwiedzić mój raczkujący blog, to serdecznie zapraszam: http://fash-cinated.blogspot.nl/2013/05/jurassic-park-in-bloom.html Dziękuję za każde odwiedziny.

Hummingbird Girl pisze...

Jestem pod wrażeniem urody i stylu. Coś pięknego. Stylizacja piękna i przedstawienie jej na blogu jak najbardziej mi się podoba, pomysł z kredą super. Zdjecia bardzo dokładne i subtelne !!! Tyle włożonej pracy, aż miło spojrzeć. To niesprawiedliwe, że nie dostałaś się do kolejnego etapu !!! Pozdrawiam cieplutko, będę Cię odwiedzać !!!

Fey pisze...

Dziękuję za dobre słowa! Konkurs konkursem - nie udało się przedłużyć tego miłego okresu - ale takie pozytywne opinie mówią mi, że było warto się starać. Pozdrawiam serdecznie!

Anonimowy pisze...

W pierwszej chwili stylizacja mi się nie spodobała. Zbyt cukierkowata na pokaz modelki. Ale na kolejnych zdjęciach odkryłam to coś, co ją wyróżnia - zabawę kolorem. Świetne pomysły z kredkami, obrazkiem tęczy i skutera, rewelacyjne ujęcia. Widać w tym fajną zabawę.
Gratuluję pomysłu :)
Marta

Fey pisze...

Zabawa była przednia, zwłaszcza, jak nas przechodnie zaczepiali:) No i sporo radości z mazania kredą i robienia mydlanych baniek. Cieszę się, Marta, że to zauważyłaś. Miało być właśnie tak - lekko i radośnie, trochę dziecinnie, ale i sexy, jak z Nabokova. Nie do końca wyszło, bo pogoda nam nie sprzyjała. Zbyt dużo szarej zieleni. Ale fajnie, że przy bliższym przyjrzeniu się, widać moje intencje. Pozdrawiam!