2013/05/04

Just pink post

Dzisiaj przedstawiam efekt kolejnej sesji, nad którą się mocno zastanawiałam, czy to nie ją powinnam zgłosić do konkursu Allegro w kategorii "denim". Ciekawe, czy spodobałaby się Charlize Mystery. Może się kiedyś dowiem;) Różowa metalowa konstrukcja przed budynkiem BUWu okazała się bardzo wdzięcznym tłem do zdjęć, a może nawet nieco te zdjęcia zdominowała. W każdym razie mnie się podoba. Co do stroju, jest to zestaw casualowy, wygodny - luźne jeansy boyfriend, kurtka etno z grubszego materiału z łańcuchami i kolorowymi sznurkami przy dekolcie (co akurat na zdjęciach jest mało widoczne), a także kobaltowa koszulka, kolorowe buty i zamszowa zielona torebka. Jak widać otworzyłam się mocno na kolory, co po takiej zimie jest dla mnie naturalne.

Today I want to show you the effects of my second session which I was considering to send to the Allegro contest as "denim". I wonder if Charlize Mystery likes it;) Pink metal construction near UW Library turned out to be a very nice background, I think it even dominates over the pictures a bit. Anyways I like it. When it comes to the outfit, it's casual and comfy - loose boyfriend jeans, etno jacket with chains and cords near neckline (not easy to see in the photos), cobalt t-shirt, colorful sneakers and green suede bag. As you can see, I opened myself to colours and after such a long winter it is natural for me.



 















 pics by Marta & me

trainers, jeans, bag Zara // jacket, t-shirt Mango // watch Emporio Armani



3 komentarze:

Joanna Julia { Fashion4Ever.pl } pisze...

Bardzo fajny codzienny strój. I po raz kolejny mogę tylko powiedzieć, że buty są świetne!

Hummingbird Girl pisze...

Super post bijący energią!! Oj wyczuwam mega pozytywną siłę !!!

Fey pisze...

Dziękuję! Buty też mnie urzekły, są właśnie takie energetyczne.