2013/10/29

Sapphire on heels


Mam nadzieję, że udało mi się zachować równowagę w dzisiejszej propozycji. W przypadku takich butów, na dodatek zestawionych z lakierowaną spódnicą mini łatwo o przesadę i osiągnięcie efektu, jakiego zdecydowanie osiągnąć bym nie chciała. Według mnie rezultat jest jak najbardziej z klasą dzięki zrównoważeniu seksownych elementów z obszernym swetrem w rozmiarze L. Szafirowy sweterek również ma długie rękawy i jest dość mocno zabudowany pod szyją. Spora torba w dłoni także wprowadza miejski klimat.
Uroczy piesek został "pożyczony" na chwilę od spacerującej nieopodal młodej właścicielki. Dziękuję!
Taki szał na te kozaki, a moje mają już ponad 3 lata!

I hope I managed to retain the balance in today's outfit. Such boots combined with patent leather mini skirt can look really bad, it is easy to exaggerate and reach the effect that you really didn't want to reach. In my opinion this outfit is really classy, beacuse I counterbalanced sexy elements with oversize sweater in L size. Sapphire blouse has long sleeves and high-cut neckline. Large bag in my hand also introduces city climate.
Sweet dog was "borrowed" for a moment from a young lady passing by. Thank You!
Such boots are so in fashion today - I've bought mine over 3 years ago!













boots Topshop // bag Batycki // skirt Schumacher sh // sweater sh // sapphire blouse F&F // ring Swarovski

5 komentarzy:

Hummingbird Girl pisze...

Aacchhhh czy ja już Ci mówiłam, że mam takie podobne kozaki, absolutnie je uwielbiam pomimo czerni :) Wyglądasz przepięknie, elegancko i z klasą! Psiaczek jest megaśny! Całuję Maju! SUPER POST

Bellissima pisze...

Bardzo fajnie połączyłaś,chociaż zmieniłabym spódnicę na bardziej klasyczną.Sweter jest genialny.

lusiuniaS pisze...

Bardzo ladna z Ciebie kobieta.
Swietny blog.

Anonimowy pisze...

Świetny sweter! Bardzo ciekawy krój!Całość jak zwykle z pomysłem i dopracowana w każdym detalu! Ogromny potencjał. Mam nadzieję,że stworzysz kiedyś swoją kolekcję!

Anonimowy pisze...

Bosko!!!