2013/11/11

Yes Sir!


Znowu plisy... Nie zdawałam sobie nawet sprawy, że jestem taką ich miłośniczką. Tym razem nieco mniej przewidywalnie - na koszuli wiązanej pod szyją. Koszula jest bardzo stara, kupiona w okresie absolutnej fascynacji koszulami wiązanymi pod szyją. Zostało mi to w sumie do dziś, tylko ciężko teraz znaleźć coś ciekawego w tym stylu. Do kompletu dobrałam ukochaną ostatnio kurtkę i botki, które naprawdę zwracają uwagę otoczenia, a także modny kaszkiet, choć to przecież nic nowego.

Pleats again... I didn't know I am such a great pleat lover. This time I present something less predictable - pleated long shirt with a bow. It's very old, bought during the time of my total fascination with shirts tied in a bow under  the neck. I still like this style, but finding something interesting is not an easy task. I matched it with my favourite leather jacket, boots that really catch the attention and popular, but not innovative cap.















 pics by Piotrek

shirt Ichi, Allegro // jeans New Look // boots Deezee.pl // jacket Zara // hat H&M // bag Batycki


3 komentarze:

Hummingbird Girl pisze...

Jejciu jak u Ciebie jesiennie, uwielbiam taką atmosferę;)
Ja jakoś nie mogę się załapać na sesję w suchych liściach bo u nas ciągle pada ;)
Pozdrawia Cię serdecznie
Tunikę masz śliczną, piękna jak zawsze :)

Unknown pisze...

piekna biala bluzka i sliczne zdjecia pozdrawiam serdecznie

Anonimowy pisze...

Kto stał za obiektywem. Super zdjęcia . Brawo modelka, brawo fotofraf